Tisdag

Shit seg idag.
Klockan 8 ringde klockan. Dags att vakna, men ja låg kvar ett tag och snoozade. Sen åkte jag och lämnde Enzo på jobbet och sen vidare till stallet. Lussi skulle ju få en ny sko. Gick snabbt och smidigt iaf, och jag tog en ridtur efteråt på en mycket trött häst. Hon blir så seg av värmen. Även att hon drägglade skitmycket, varför ? haha. Jag torkade tom av munnen på henne med en fuktig svamp, men det bara droppade hur mkt dräggel som helst haha. Skumt :P

Sen åkte jag till Gth och städade lite, fick lunch av mamma också :) Tonfisk sallad, gotta.
Synd bara att jag har så jäkla ont i magen. Hade de när jag vaknade och sen blev de värre under dagen. Innanför naveln typ, eller på sidorna om naveln. Det känns typ som de sticker två nålar där på varsin sida. Riktigt irriterande, för jag blir så seg när jag har ont. Vill bara lägga mig ner, orkar inte stå. Så var kanske ingen vidare ide att sticka ut och rida ändå.

Hemma igen nu iaf, hållar på å tvättar så ska ner nu och kolla om de e klart. Hänga upp skiten på tork och sen blir de soffchill iaf. Hoppas jag inte har ont i magen imorgon, vi åker ju till Falkenberg då :) Vill man ju vara piggelin ;D



Eftersom jag har en lånetelefon utan kamera så blir de dåligt med bilder :( Orkar inte med
min digitalkamera eftersom den drar så sjukt mkt batteri. Kan typ ta 5 bilder sen måste man byta.
Inte skitkul.. Men här är iaf en bild från när vi badade i lördags, som mamma skickade till mig.
Haha, tur de va mörkt ute säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0