Söndag

Hemma från Årsunda nu. Ligger som ett slakt på soffan och ser på tv, försöker att inte somna för då vaknar jag väll inatt och inte kan sova :P Vill ja inte veta av.

Vart iaf en bra helg :) Åkte ju till Sjöbergs i fredags, de jättevuxna söp till och vi andra tog de lugnt. Sen på lördagen blev de fest ;P 50 års fest :)
Vart en hel del folk och förbannat mkt mat haha.
Det var fest varvat med fotbollsvm. Och vi avslutade kvällen i poolen ;D Trodde ja aldrig att jag skulle bada, men de gjorde jag. Hade fullt upp med att hålla bikinin på plats haha, men de skiter man väll i ;P Jävligt roligt var det iaf :)

Blir väll soffhäng resten av kvällen, fast jag måste till vågbro en snabbis också, och hämta min tandborste som jag glömde i husbilen :P Den måste jag ju ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0