Söndag

ja goddagens.
Blev ju lite party igår då, som alla andra lördagar :P Började här i vågbro med ett gäng snygga b-rudar. Vi hade brödfest som heter duga ;) Jag tog det jävligt lugnt i början, kl halv 10 hade ja bara druckit två cider. Sen gick jag in på spriten haha. Gick fort som tusan när jag började shotta. Tog oblandad funlight och gjorde shot av. De va väll typ 80 /20 i glaset, som inte ens va shotglas. haha Ja jävlar alltså, fan va gott de va. Groggen smakade mer sprit än shottarna, livsfarligt.
Sen kom vi iaf på att vi skulle åka ut och storma mohed och servan. Amanda och Elina skulle på Olles, så dom drog dit och vi andra väntade på skjuts ut till mohed. Jag och Linda skulle ha klackskor av någon anledning, så jag drog på mig dom men tog med mig conversen i groggpåsen. Så uppe vid vägen när vi väntade på skjutsen så såg ja att Linda hade bytt till conversen, så jag tog av mig klackskorna och slängde ner dom på gräsmattan, och där ligger dom än..
Väl på servan spårade de ganska rejält iaf. Ja pallar fan inte att ja knappt kommer ihåg nått alls. Ja minns att jag gick och spydde, då såg jag i spegeln att ja hade jonas keps på mig, OCH tobbes mössa haha. Alltså ja va fan inte läcker där inte.. Hemvägen ska vi inte tala om, där minns ja fan inget alls. Ett svagt minne av att några sa att de var barn i huset, ooookej. Men att vi ramlade ner i nått dike har ja inget minne alls av :P
Nä fyfan, spydde lite mer i pökhuset sen också. Kanonkul! hahahaha

Småslitet idag då, blir en soffjäsarkväll  :) Ladda för nästa helg ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0