Söndag

Ja hej hej. Har ju som sagt vart i Falkenberg sen i onsdags kväll, så har haft annat för mig än att blogga ;P

Helgen har iaf vart helt perfa :) Hur varmt som helst, en andra plats på fredagen och SEGER på lördagen !
Avslutade den med en pangfest också, på nått inneställe i falkenberg med teamet. Jävlar vilka sköna människor, klockren kväll :) Vart sent som fan innan vi la oss så idag är man lagomt sliten. Man vaknade ju ganska tidigt av att man kokade sönder i husbilen.
Vi åkte till en strand och la oss ett tag innan vi åkte hemåt, man får ju inte köra full :P

Nu sitter jag i husbilen, har typ 2 timmar kvar hem. Lyssnar på matchen på radio, man är ju tvungen att hänga med ;P

A juste, i morgon börjar jag mitt nya bättre liv haha. Nä man ja ska rida en hel del för ska hjälpa Carina med Gubben ett tag, så tänkte passa på att sluta äta massa skit och se om ja blir piggare i allmänhet då. Ska nog hålla mig nykter ett tag med, trodde ja skulle få två nyktra helger nu men denna sket sig och förra också haha. Synd bara att de inte finns ett piss att göra förutom att festa i söderhamn. Man känner sig ju lite lame liksom om man inte hänger med i svängarna, men man kan ju inte få allt ;P


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag får ta komma hälsa på dig någon dag , steka lite i solen;) se din lägenhet! Pusss snygging

2010-07-11 @ 21:32:09
Postat av: kim

jaaa de måste du! vi har ju inte setts på aslänge ;D mkt snack att ta igen Pusss läckerbit

2010-07-11 @ 22:19:17
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0