Slitet

Blev ju som sagt stenö med maria idag :) Riktigt trevligt var det att ligga och snacka massa skit ;P Och bränd blev ja också, svider som fan på min baksida..



Nu på kvällningen så har jag ridit två hästar som ja tänkte ;P Stolt över mig själv att jag inte blev för lat och bara tog den ena.
Började iaf med gubben, vilken skillnad de är mot för Lussi. Han är ju så liten, typ som en ponny ;P Vädlig skillnad på steg också, man gungade fram ;P Han var lite stel, men verkade inte ha ont iaf så förhoppningsvis ska vi kunna få honom bra igen :)



Tog ju ut Lussi på en sväng också efter Gubbs. Kändes lite orättvist annars ;P Va lite högre tempo på den ritten också :) Skönt att rida på någon annan häst ibland så man uppskattar sin egen, det är verkligen stor skillnad på henne och Gubben. Gubben är go, men Lussi är ju ridhäst och de känns :)



Nu ska jag ut med äcklet, sen smörja in mig och tillslut sova :) Försöka sova iaf, känner mig seg men har ju så svårt att somna jämt ändå. Lär väll inte gå så mkt bättre ikväll heller om ja kollar på the reaping ensam ;) Men ja kan fan inte låta bli haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0