Onsdag

God morgon, eller ja har vart vaken länge ja. Jävligt onödigt när man har sommarlov :P
Hade svårt att somna inatt med, men lättare för att vakna dessvärre :P Så kommer nog vara smått seg idag. Trodde ja skulle sova längre eftersom ja klev upp så tidigt igår.. Men men :P
Igår så va vi iaf till Gävle, mamma ville att jag skulle följa med som sällskap medans mormor var på sjukhuset. från 8 till 14, en hel del timmar.
Så snäll som man är så gör man ju det ;)
När vi kom hem så slängde jag mig på baksidan en sväng, jag ser ju inte klok ut med typ lite färg på framsidan och helt vit bak haha. Syns mest på benen :P Så de måste fixas.
På kvällen sen så grillade vi och käkade jordgubbar :) Kollade på stcc också, tur man kan spela in med viasat boxern så man har något att kolla på i uppehållen. Så tjatigt med långa uppehåll, fan en månad mellan varje race, de är ju nästans så man glömmer vilket nummer förarna har ;P



Ååååååh, vill förövrigt ha tillbaka min telefon med! Så less på lånetelefonen nu som inte ens har kamera :P Den har ju bättre internet än min, men kameran slår allt. I love my phone! Rosa och allt :) Hoppas hoppas hoppas att den går att fixa, eftersom den inte säljs längre :/ Om de inte går så blir ja tvungen att skaffa en annan och de har ja ingen lust med, finns ju ingen som har lika bra kamera (med riktigt blixt) som den. Förutom mammas då, men den är ju retarded. Hänger sig hela tiden och krånglar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0