Onsdag

Ja i typ en timme till hehe.
Sitter och ser på 2 1/2 men nu, så jävla bra ;P Jag borde igentligen sova men som vanligt så kan jag inte de, förstår inte vad som krävs för att ja ska kunna somna, droger ?..

Idag har jag iaf spenderat den mesta tiden på gth. Åkte dit vid lunch typ, riggade datan hehe. Skulle ladda hem lite filmer men de va så segt internet idag med, nått måste vara fel så de sket sig. Blev bjuden på lunch iaf, tacobaren :) och sen åkte jag tillbaka och städade. Veckans arbete utfört då ;) skönt

Sen åkte jag och mamma på E-center och handlade massa saker till Kevins kalas i morgon. Ska ju bakas en hel del ;P Jag ska göra smörgåstårta iaf, och hallonpaj. Amanda ska göra kladdkaka och Nelly negerbollar ;P Har jag tänkt iaf haha, men vi får väll hjälpas åt med allt kanske :) Men kladdkaka skulle vara special enligt Kevin, och de har jag aldrig gjort förut ;P Men de blir nog bra iaf ;P

Ja nä, nu ska jag ut med äcklet en sväng innan vi gör "kväller". = lägger oss i sängen och väntar några timmar på att somna.. (Y)  Ja drömde ju btw att Enzo var död inatt. Att jag hade en annan hund, svartvit, som alla tyckte var bättre än Enzo för att han va mkt lydigare. Den hette Benzo hahahaha. Och jag ville inte ha den jäkla hunden, jag bara grina för att Enzo va död :( Usch hemska dröm.. Inte nog med att ja har svårt att somna, när jag väl gör de så drömmer jag sån skit :P spank you very much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0