Men fyy

haha ja, då har man vart till doktorn då, jag har ju urinvägssinfektion. Yippi! Men skönt iaf att jag fick komma in direkt så jag slapp gå med de över helgen.
Efter de så åkte jag och städade klart på gth, de va den här veckans jobb de ;P hehe
Och jag som skulle rida idag slapp göra de eftersom ja är "sjuk" . Mamma åkte och red istället :) tackar.

Ser på vänner nu, och vilar mig på maten lite. Får se vad som händer ikväll, om de blir film eller nått annat. Kanske en promenad till kvällen om ja känner mig bättre. Har ju tagit en tablett nyss men kanske inte hjälper så fort ;P Men fan ja älskar att bara gå ut och gå, de och åka bil :)

Kommentarer
Postat av: Samuelandrea

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-07 @ 17:10:22
URL: http://samuelandrea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0