Måndag

ny vecka nu, och nära till Falkenberg :D
Vi drar på onsdag morgon redan så jag hoppas fan på bra väder där nere så man kan sola lite där :) Tävlingarna börjar ju inte förns på fredag så kommer vara rätt dåligt med saker att göra tills dess ;P men skönt att komma bort från söderhamn ett tag  :)

Sitter i vågbro nu, har solat lite men så blev de ju jävligt molnigt så jag gick in :P Har nellys data eftersom min är hemma.
Ska åka och köpa en hästsko snart, hon tappade ju en igår så ska få ny imorgon. tur han han komma innan vi åker :) får se om ja sticker ut och rider då efteråt, har ju tvättid sen på kvällen också. Måste tvätta innann vi åker :P Tror inte de uppskattas om jag går runt naken hela helgen ;P

Btw, har ni sett min nya båt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0