Måndag

Goddagens.
Tog mig en rejäl sovmorgon iaf, man va ju lite efter sliten från en hård helg haha ;P Nä men de största problemet är väll att ja har så svårt att sova, why ?? De gick fan bättre att sova igår natt, och då va tom ännu varmare eftersom ja inte sov ensam. Va de för att jag hade supit, eller för att jag hade sällskap ?  nee ja tror att ja sov så bra för att Linda drog i mina armhår haha ;P De som krävs.

Åkte iaf ut till Emma en sväng och hälsade på. Vi ses ju inte alltför ofta så de va riktigt trevligt :) Skönt att få prata av sig lite, lär vi göra om snart.
Nu sitter jag i min kära soffa igen och ska äta lite, efter de blir de nog en långpromenad med äcklet :) Listen to some music, riktigt härligt faktiskt :)



Tänk om man hade lika mkt energi som den här grabben.. De har fan ingen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0