Inge solning

Nä de gav aldrig upp med molnen, var ju bara soligt ibland. Ganska ovärt att åka ut till stenö då faktiskt. Åkte till gth och hjälpte mamma med en massa papper istället. Ska fortsätta i morgon om de inte är bra väder, ska ju dit och städa också.
Ge mig Karlskoga säger jag bara ;)
Ja och nu är jag hemma igen, för jag sa åka och rida. Känns jävligt bra att motionera ibland faktiskt haha, ska jag absolut fortsätta med ;)

Ikväll då? Quiz i stenö? eller pallar man de haha.. Kanske skulle se på Ugly Betty istället, fan inte ofta de är nått roligt på tv liksom. Och kanske upprepa gårdagens kvällspromenad. Jaja vi får se, ja kanske är helt slut efter ridningen..





Whats up with you ?? schitzofren..... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0