hemma igen

Pallrade mig ju iväg och red med Amanda. Duktiga vi är, bakis å allt ;)
När vi hämtade hästarna i sommarhagen så hoppade vi upp och red barbacka, och vi stötte på en ormjävel! och jag gick efter han och skulle ta kort, men tillslut kom Gubben på att han gillar ju fan inte ormar så då tänkte han dra. Och jag har lite svårt att sitta kvar på han eftersom han är så rund, men fick stopp på han direkt så de gick bra ;P I´m okej just so you know ;)

Nu ska jag vänta på att amanda ska komma hit och hämta öl åt kevin. Värsta förrådet här ;) nä men vart lite över från igår.
Sen ska jag duscha och vänta tills hon kommer tillbaka så ska vi käka :)
Blir fest i mohed senare också, ser jag fram emot. Blir nog inte krogen men de skiter man väll i. Vill bara träffa gänget igen ja, har fan inte sett dom på tre veckor.. Så de e bara att svälja baksmällan och köra igen! ;)



Blev lite dålig bild, vågade inte gå för nära ifall gubben skulle kasta av mig rätt på ormen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0