Fredag

Ja vilken fredag, ja har inte vart nå pigg alls.
Vaknade jätte sent, låg kvar i sängen fan aslänge. Gick upp och gjorde lite gröt, tillbaka till sängen igen. Sen framåt halv 3 typ klev jag upp haha. Tog en promenad med Äcklet till Gth, åkte med mamma hem till Vågbro, vi skulle ju ut och käka ikväll med vår familj och Amandas. Men Kevin blev aldrig klar i Rättvik så de blev inge. Antar ja haha, hoppas dom inte drog ut utan mig ;P Jag somnade ju på soffan när jag kom hem , kl 6 typ. Och vaknade 8 :P Så nu går de väll åt helvete att somna ikväll, men men. Vafan gör de då, ja ska ju ändå ut och supa i morgon :P Jossa fyller ju 18 basst !
Ska rida före de också, fan varför måste ja vara så jävla ohälsosam för haha. Jag måste måste måste vara nykter nästa helg iaf. Tänk om man kunde bli sjuk eller nått, så man inte kan gå ut  och festa. Då har man iaf nått att skylla på. Annars är man bara tråkig liksom. Sitta hemma ensam när Alla andra ära ute och super, men men. Ja får väll vara Tråkig en helg då :P För min kropps skull, vi ska ju ändå leva ihop ett bra tag till haha.



Tur att photoshop finns, sånna här sega kvällar när man inte kan sova :P
Jävligt kul faktiskt ;) Ja börjar bli grym på att göra om ansikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0