Fredag

Godmorgon sunshines!
Nä jag klev inte upp nu :P hehe men sov bra länge iaf.
Tog ju en promenad till donken igårkväll med Maria, skulle äta glass men ja va inge sugen när vi kom fram så blev en cola light istället ;P Kändes bra efteråt kan jag säga. Sen fick vi speeda på hemåt så vi inte fick massa regn på oss, det såg väldigt mörkt ut. Fast de kom aldrig nått regn så de va helt onödigt.
Vi gick hem till mig iaf, snokade runt lite på fejjan och så såg vi på film. Kick-Ass. Fan va sjuk film, jag trodde de va en familje komedi typ, men vafan de kommer in en liten unge och börjar kötta, massa blod haha. Men den va skitbra :)
Sen blev klockan mycket så då skjutsade jag hem henne, inte läge att gå hem själv.. Speciellt inte efter att de gått förbi ett gäng killar här utanför som typ skrek, vi ska knulla era horor! hahaha nä fy fan, verkligen inte läge.
Sen fick jag sällskap också, av en stackare som i brist på annat var ute och festade på en torsdag ;P höhö

Yeah nu har jag precis ätit frukost typ. Måste ju äta nått för att kunna ta min tablett :P Men före de så åkte jag och lunchade hästarna lite grann. Skulle igentligen ha gått ner med dom till sommarhagen, men ja bestämde mig för att jag skulle rida på Lussi idag så dom fick stå kvar hemma. Det är ju inte skitbra väder liksom, ganska kallt. Så de e nog perfekt att rida i :) Sen har jag tvättid 16-20 :P Och de behöööövs verkligen. Sen får vi se vad som händer senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0