Yes baby

Haha ja ja överlevde dagen iaf ;P
Fick sjukt brottom ett tag eftersom jag e ett sånt segarsel. Gasade de ja kunde utan att köra åt helvete, och ändå kom jag försent haha. Bra jobbat :P Smög inte direkt när jag kom in i salen heller.
Var en ganska intressant föreläsning iaf, våra lärare var lite smårolig :) Men känns segt med föreläsningar varje dag den här veckan, eller inte fredag då :P Så åker ner i morgon och "flyttar" hem igen hehe ;P Sen åker ja tillbaka hit på torsdag igen :) Så blir inte borta så länge iaf ;P

Ska väll åka till stallet snart, Nelly tjatar för hon vill ha skjuts till Lojsan.
Men ja e ju så sjukt trött. ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

hhahahaha jaaa jag vet , ja tänkte på de när ja skrev de ;-) klockrent mohahahahah

2010-01-11 @ 23:05:09
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0