Torsdag

Usch börjar dra ihop sig för gävle igen :P
Jag känner helt ärligt lite ångest för jag vill inte bo där helt ensam i all jävla snö :P
Har inte ens garage förfan, orka sopa av bilen varenda dag.. Om ja nu ens kommer ha någon bil. Kan inte hålla på å skriva att ja ska de för då kommer ja väll inte ha de bara därför. In my face liksom :P

Jaja, Idag är det inte lika kallt iaf. Som tur är! När jag åkte hem igår på natten så var de bara -17 och de kändes "varmt" haha. Va ju 25 tidigare på kvällen :P
Hade lite svårt att somna direkt jag la mig, låg och spelade upp vissa scener i mitt huvud haha. Inte bra ;P Men försökte tänka på annat och nu när jag vet att filmen inte va på riktigt så känns de lite bättre ;P Läskigt när de stog i slutet att dom inte vet vart Hon är. Shit tänk om hon kommer hit, nu !? haha ;P Ne men trodde de skulle vara värre faktsikt :)
Från det ena till det andra liksom :P Tur man inte ska skriva en bok haha.



SommarRacing



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0