Torsdag

Fan ja uppdatera dåligt nu för tiden ;P Men har ju annat för mig och de e ju bra ;P Inte nörda för mkt framför datan haha.
Åkte till Nathalie på förmiddagen och pluggade lite idag iaf. Vi ska ta lite msn plugg senare också :)
Vid 2 åkte jag ut till Valbo och lunchade med Ida som jobbar på DinSko :) Det var riktigt trevligt, snacka lite skit :)
Efter det gick jag och strosade lite i affärer när jag ändå va där. Ida var ju tvungen att gå tillbaka till butiken hon :P Men jag längtar till hon ska komma och bo hos mig några dagar :D kommer bli myyyyyyyyyys :)

Nu är jag iaf hemma igen. I min fina lägenhet :) Ska väll ta tag i plugget nu fast ja hellre hade tagit en powernap ;P Men fan tenta i moooorgon ! Och sen blir de väll fest på det ;) Måste tagga till nu, hör du det Nathalie !! ;)



Tomt utan mitt lilla äckel här nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0