Söndag

Sliten söndag idag.. haha
Men jävlar va roligt vi hade igår :D Kanonkuuul! ;)
Behövde inte köa heller, de gillar vi.
Drog hem lite tidigare än vanligt, men mina fötter sa att de inte gjorde nått haha ;)
Kristofer fick följa med mig in för jag vågade inte gå själv eftersom en full granne gick in haha. Men han va borta när vi kom in så ja kunde säkert ta hissen upp haha :P
Gjorde lite mos när jag kom hem, istället för donken ;P Och så kollade jag på Mamma Mia. Min egna lilla efterfest ;)

Inte så skitpigg idag iaf. Men man mår väll som man förtjänar. Hade vart nice med lite typ chips och cola och sånt gotta. Men nee ja har ju bara morötter hemma ja :P Orkar inte ta bilen och handla nått heller, även om de känns lockande. Mysa till en film liksom. nice.



Sliiiiiitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0