Söderhamn

Yes hemma igen nu, långhelg :)
Föreläsningen gick sjukt segt idag. Vi orkade inte ens gå våran vanliga runda under rasten utan vi satt kvar och snackade massa skit istället ;) Undra va dom andra tänkte om dom hörde vad vi sa.

Hem efter skolan iaf, packade lite snabbt och åkte hemåt :) Soligt som fan ute. Och jag gillar att de e sol, men inte i ögonen på mig haha. Nu har jag huvudvärk bara därför :P
När jag kom in i söderhamns å fick jag sladd i typ alla rondeller! Fan va halt de va i söderhamn då :P Kom på breställ nästan och då har jag frahjulsdrivet.
Sitter i soffan nu iaf och kollar på F1 med Kevin. Alltså ett gammalt race.

Händer ikväll då?
Ska väll till stallet iaf. Och sen får jag se vad som händer. Är rätt trött idag med tanke på natten jag haft men eftersom ja har sovmorgon i morgon så gör de inte så mkt :) Är ju en bra film på 6an ikväll med;P Har inte sett den men den verkar bra iaf ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0