Onsdag

Godmorgon!
Uppe tidigt idag, heeelt i jävla onödan! What the fuck liksom ?! Hur orkar vi missa att vi inte börjar förns 13 ? 
Första gången på länge som jag var ute i jävligt skaplig tid, ne då möter jag nathalie i korridoren, och vi börjar inte förns efter lunch haha. Smmmmmaaaaarrrrttt! typiskt oss. Men vi åkte ut på City Gross och handlade lite istället iaf :) Dom har rätt skojj prylar där faktiskt ;P Gick och strosade en hel timme ;P

Ser lite på Jims Värld nu iaf. Ladda för föreläsningen. Fan de kommer vara så seeeegt. Men men.
Hoppas på att vår bok kommer i morgon, så ska jag börja att lära, torsdag-fredag så tar nathalie över lördag-söndag. Får se bara om man lyckas läsa klart hela boken på två dagar haha ;P Hade inte vart nå problem om de vart en bra eller spännande bok. Men fan genus eller va var det ? Inte speciellt roande haha.

Ja det snöar ju idag med. Snökaoset har nu anlänt till Gävle iaf. Skulle tydligen komma rätt mkt, ser jag inte fram emot. Fan ge mig soooooooooooommmar!!

Mysig kväll igår :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

du och ja är så smaaarta;)

2010-01-27 @ 11:10:39
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0