Onsdag

Haft fullt upp idag jag. Kl 9 ungefär plingade det på dörren här hemma :) Fort upp och iväg på Ikea. Där vart det lite frukost och sen shopping! Har fått en massa fina saker av världens bästa mamma :) nytt soffbord, matta mm. Sen åkte vi och hämtade upp Amanda och vidare hit och fixade lite. Så nu har även jag gardiner ;)
Jätte mysigt här hemma nu iaf :) Så man blir sugen på att ha lite mysfest så man får bjuda hem folk ;) hehe

Nu sitter jag iaf och dricker te ur mina nya "teglas" (antagligen ölglas)  som jag fick :D I love them! perfekt till allt! Ska dricka värsta groggarna ur dom sen höhö ;P

Igår hade jag iaf finbesök :) Såg två läskiga filmer, shit vart asrädd vissa ggr. Först var Deadline, med Brittany Murphy. Lite psykfilm tror jag med ett konstigt slut så man inte fatta nått. Men den va ändå rätt bra. Den andra The Unborn, den va asäcklig ! Läskiga ungar e nog de värsta som finns haha. Ska aldrig få tvillingar liksom, Lumby whant to be born now..

Ja ne kanske skulle ta tag i plugget, tenta på fredag liksom och så jävla bra på ekologi e ja nog inte så ja kan skippa att plugga helt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0