not good

Nej va hände liksom ? ;P

Nu e ja uppe iaf. Hur många timmar vart de inatt då? hm kanske 5 :P
Det räcker inte för lilla mig haha.
Ska dricka lite te nu. Det enda frukost jag får i mig :P Har blivit sjukt dålig på att äta nu dom senaste dagarna. Kommit helt ur balans.
Även att ja har skitont i halsen, Igen ! Det hurrar jag för :P Va är de här för shit liksom ?

Ja snart ska jag iaf åka ner till Gävle. Är ju lite bilkrångel här hemma så jag åker hem till söderhamn igen efter skolan och sen får jag se hur de blir resten av veckan.
Kanske skulle börja pendla ? Har blivit rätt nice att vara hemma nu faktsikt, men tror inte de blir så populärt ;P

Ja ne nu fan har ja ju skitbrottom. Får se väll se om jag skriver senare, om ja överlever höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0