Max

Jag vart inte bara hemma idag. Fick loss bilen ur snön och åkte ut till Valbo för att träffa Ida :) Vi köpte present och fikade lite :) Mycket trevligt :D Lääääängtar till Lördag!

Hemma igen iaf, fick in bilen också. Passar in perfekt i snön haha :P
Har betalat alla räkningar nu och dricker lite te. Inväntar nått bra på tv, och sen blir de väll kväller för mig. Vill bara ha heeeelg nu. Så himla segt att bara sitta hemma hela dagarna, inte ens plugga kan ja göra. Ska försöka börja med skrivuppgiften i morgon men fan de kommer bli svårt. Ja kan verkligen inte komma på nått bra tillfälle där jag lärt mig något och en grupp har påverkat mig. Va ska man göra då liksom haha :P Ljuga ihop nått kanske.

Ne nu ska jag kolla på Simpsons, de e nice ;)

Föresten ni har väll inte missat MAX nya reklam !? Med Maria Montazami som snackar om hamburgaren hahahahaha. Ja älskar den! Rädd, nervööööös klockrent ;D


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe men visst är det kul då? ;P den har jag missat helt! vilken kanal brukar den gå på då?

2010-01-28 @ 21:41:57
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0