Måndag

Jag som hade planerat att börja kliva upp i tid nu sista veckan på lovet. Gick inte så bra. Vaknade väll kl 10 ungefär, trött som ett as. Och då la ja mig ändå ganska tidigt igår :P
Skyller på mensvärken, eller förkylningen kanske :P
Fick skjutsa mamma till Gth iaf, eftersom vi e lite kort om bilar så måste vi försöka samsas hehe. Så ska skjutsa kevin och hämta en till bil lite senare för han ska åka runt och dela ut tavlorna och jag ska till stallet. Ska ut och rida idag. Verkligen på tiden! Inte så värst kallt idag heller så passar ju perfekt :) Synd bara att ja e så förkyld, kommer förmodligen hosta sönder mig men what to do? hehe. Och ikväll/eftermiddag så kommer det hö. Så får se om dom lyckas köra upp de för backen, då åker ja väll dit och hjälper till att lasta av skiten. Annars vet ja inte hur vi gör om vi låter Gubben dra upp några balar i taget som förra vintern. När man har stall sådär uppe på en kulle så är det en jäkla tur att en av hästarna kan dra iaf. Lussi hade nog lagt sig ner och dött hon av hjärtattack hahahaha ;P Ne kanske inte men hon har aldrig haft vagn eller sele på sig så hade nog sett ut som ett stort frågetecken. Intressant, yes :P

Aaah, lite stressad börjar ja bli nu över att skolan börjar snart.. Det är så mkt äckelsnö överallt, vart ska ja ställa bilen ? Kommer jag ens ha någon bil!? :O Va gör jag om jag får stanna i en uppförsbacke och inte kommer iväg ? (har ju inte så många dubb kvar) Usch man blir van att vara hemma kan jag säga, vem hjälper mig i Gävle liksom :P



Glad att hon inte kommer se ut såhär idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0