idrottsgalan

Oj va sliten man är då.
Hade ingen trevlig bilfärd hit idag kan jag säga. Det var snöblandat regn så jag såg inte ett smack. Har väll inte världens bästa lysen på bilen kanske, men ja hatar när de e blött på rutan för man ser ingenting när man får möte. Gick inte att torka bort de heller för det smetades bara ut för de fastnade snö på torkarna. fööck
Men la mig bakom en annan bil så jag kunde åka efter den haha.

Föreläsningen gick bra iaf, men sjukt seg. Tror aldrig ja längtat så mkt efter rast som idag haha. Vi va så trötta alla vi så de va fan inte sant. Undrar ja hur mina anteckningar igentligen ser ut haha. Känner att ja inte va fullt medveten om va ja kladda ner ;P





Efter skolan så åkte jag ut på maxi och handlade lite soppor, mjölk, mandariner och morötter! :) Bra att ha hemma ;P Gick ut med Enzo när jag kom hem, superkissis va han. Det typ sprutade ur honom haha.
Sen har ja pluggat som fan. Fast ja e grymt trött. Va jätte nära på att ta en powernap men jag tvingade mig att hålla mig vaken. Annars hade de inte blivit så mkt plugg.
Sitter iaf och ser på idrottsgalan nu, fast vet inte om ja ska kolla klart på det ;P E ju inte alla idrotter ja e intresserad av, bara motorsporten haha ;P csi ny börjar ju om 2 min så ser nog de istället :P
Ska även läsa in vår redovsning innan ja lägger mig, så man kan de lite iaf.  usch tröööööött.

 


Kommentarer
Postat av: Arnenicole

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-06-22 @ 10:54:14
URL: http://arnenicole.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0