Fredag

Lite småseg idag, haft en tung natt haha ;) ne jag skojja.
Vart lite film iaf, You, me and Dupree, skitrolig tyckte ja den va :)
Sen vart det lite massage ( inte på mig ) och tv tittandes till ja vet inte hur mkt kl va. Men de va trevligt ;P
Nog om det.
Åkte hem vid 12 kanske. Satt i soffan en sväng med Amanda och Kevin innan ja åkte iväg och käkade med mamma och Gunilla.
Och så var det ju tängt att jag skulle besikta bilen idag med. Så vi åkte runt och fixade inför det, men sen kom stefan på att drop in ( dom på besiktningen kallar det drive in men för mig e de donken ) var före kl 14. Och det hade ju kl vart för länge sen så de vart inge besiktning. Lite surt men den hade ändå inte gått igenom.
Ett av felen var spolarvätska grejjerna, alltså dom sprutar ut vätskan. Ja trodde de va slut på vätska jag bara, så vi fyllde på det men när man sprutade så kom det fjantigt lite ur dom där hålen, och jävligt mycket på backen haha. Så är nått som läcker under kofångren nånstans men då kanske de hinns med att fixas innan måndag då.
Jag lär ju ta mercan till gävle då så får mamma besikta min bil för de är sista dagen då :P Hoppas hoppas den går igenom, orkar inte ha det att tänka på :P

Ne va händer nu mer idag då? Kom nyss hem ju, så tänkte jag åka iväg och sola lite nu. Har fått nipper på solning eftersom de faktiskt syns att ja solat sen sist ;P nice haha ! Så blir några minuter idag med :)
Sen efter det ska jag till stallet. Usch kallt och jävligt. Skulle väll behöva rida men netack inte när de e så här kallt :/ Stumpan har väll is i skägget liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0