craaap

Haha ja inte fan blir jag nå bättre.. 

Och i morse när jag åkte till gävle hade ja ju jävla massa flyt. Min stereo typ hakade upp sig eller nått. Gick inte att höja, gick inte att byta låt ingenting. Inte ens att stänga av skiten. Den stängde inte ens av sig när jag stängde av bilen. Jävligt roligt att åka till gävle utan musik. Okej ja hade musik, men skitlågt. Och ja e ju typ döv så hörde fan inget.. Åååh less va ja . Sen som vanligt med, fort hem till mig och kasta upp enzo i lägenheten och sen snabbt till skolan. Där fick jag försöka att slita ur stereon och ta ur alla sladdar. Ja va rädd annars att bilen inte skulle starta om den stog med stereon på hela förmiddagen :P Lyckades trassla ut den iaf och efter föreläsningen så funkade den som vanligt, TACK OCH LOV !
Efter skolan så åkte jag och handlade lite. Mjölk så jag kan dricka te och lite morötter och mandariner :) Tog en runda inne på apoteket med, fan vill inte vara sjuuuk :(
Ska nog ta och sova hela dagen idag ja se om de hjälper lite. Orkar inte städa fast de skulle behövas nått sjukt mycket..

Ja ne nog med negg nu, Snart är det ju helg igen :) långhelg eftersom ja e ledig på fredag. nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0