bläää

Fytusan vad sliten jag känner mig :/ Helt sjukt.
Tog ju en promenad till gth för hade ingen bil. Och ingen kunde hämta mig heller för alla bilar e typ trasiga.
Nelly skulle in till stan hon med så hon och jag gick tillsammans. Så in i helvete äckligt kallt!
Mot slutet så kände jag att nu fan svimmar jag. Gjorde ont i hjärtat och lungorna, och jag tappade helt orken. Lite läskigt faktsikt men jag hoppas att de berodde på den kalla luften så ja inte har åderförkalkning eller nått sånt onödigt.
Somnade nästan på Gth så åkte hem med kevin. Väntade på att mamma skulle komma hem så jag kunde få åka till stallet. Hade ingen lust att ta en promenad dit med.
Så nu är det gjort iaf, vi tog in hästarna och kvällade. Och jag har fortfarande skitont i huvudet, känns som jordens jäkla brainfreeze :S Nä fy en sån promenad tar jag fan inte igen förns de e plusgrader :P

Nu ska ja nog ta en kopp te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0