Uppesittarkväll?

Haha nejni, inte för mig heller.
Jag skulle ju på det igentligen, hos mr Nerstedt men jag hade ju inte tid :P Ser ut som en ungkarslya här, och jag måste göra knäck.
Kom hem efter kl 18 typ så har haft ganska fullt upp hela dagen. Gjorde mat direkt för jag var svinhungrig, wook med chili och ris :) Mumma,  har jag några matlådor också. (Y)
Sen gjorde jag en sats med knäck innan Vampire Diaries :) Vart mkt bättre den här gången, hade i nötter nu med :) Efter VD så rengjorde jag kastrullen och satte igång en ny sats, ska väll provadoppa den strax. Och efter de gör jag väll en till tror ja, så har jag ett gäng knäckisar till i morgon :) Mormor och morfar ska få några och så ska ja ha med till mina båda familjen som jag ska fira jul med i morgon :)
Så blir en ganska lång natt för mig, så jag hoppas man kan ta lite sovmorgon i morgon iaf. Skulle jag behöva, har fan knappt hunnit sovit nått i veckan. Och i morgon väntar en ganska stressig dag.
Mamma ska hämta mig och skjutsa mig till stallet ( har ju ingen bil ) och sen ska jag med hem till dom och slå in julklapparna.  Sen vidare till Pappsen innan vi åker vidare till Faster och Henrik för att fira jul där :)
Kl 5 sen ska jag dra mig vidare till vågbro för en Engmans jul! + Kevins svärfamilj ( vår andra familj ). Vi ska alltså byta lite julklappar och leka massa lekar och en del av oss kommer nog supa till också ;) Tror att Rättviksjulen blir svårslagen, men det kanske är bra ändå om inget brinner upp denna gången ;) 
Och vi ska också försöka att inte bli utslänga från statt på juldagen ;)
Gud nu längta jag till Juldagen! Kommer bli fett kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0