Torsdag

Godmorgon, anlände precis till skolan. Kevin släppte av mig för han skulle åka till sthlm och hämta olja. Så de va ju trevligt att slippa sitta och trängas på tåget på hitvägen iaf ;P
Men herregud vad dålig värme de är i sprinten, tyska bilar är inte gjorda för svensk vinter ;P Blåste så kallt ett tag så det kändes som att vi åkte nercabbat...
Nu sitter jag inne i värmen iaf, men jag fryser ändå. Det är ju drömmen de. Har min tjockaste jacka, och fryser Inomhus! Vet inte vad de är mest fel på, mig eller högskolan. Jaja, ska vänta in mina kära vänner nu, och tagga för opponering haha. Kan bara tänka på att ja har helg i morgon ja ;D Ska försöka hinna hem i god tid så jag hinner städa lite på gth idag, behöver jag inte ta allt i morgon ;P För då kan jag sova lite före hihi.

Ååh, vad är de på tv ikväll då?? Joo de är ju Vampire Diaries :D kul kul !
Skönt att de inte är säsongsavslutning på allt som är bra iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0