Tisdag

Godmorgon!
Skönt med ännu en sovmorgon :) Det behöver jag ;D
Ligger och ser på Smallville nu, medans någon hamrar i väggen. Drömmen det haha ;P 
Ja har typ sett alla avsnitt redan, den serien har ju börjar om tusen gånger. Men nu är det den biten av serien när Jason är med, och han är ju lite smått läcker ;) Så gör ju inget. 
Snart är programmet slut iaf och då ska jag åka hem till vågbro och hålla Parillan sällskap. Hon är ju ensam för att de andra åkte till Hudik i morse. 
Där ska det plugga måntro, lite svårt bara att hitta fel i någon annans arbete. De enda felen jag hittar är typ att vi inte har skrivit vårt på samma sätt, och antar då att vi har skrivit fel haha. Jag är ju inte direkt en hejjare på uppsatser, nybörjare.com.
Men ska ta med uppsatsboken som jag faktiskt köpte, och försöka bli lite klokare.  Så får vi se hur det går ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0