Tisdag

Goddagens i snöeländet.
Igår så var vi till Gävle för lite mellandagsrea. Den va ju värdelös, som väntat :P Men lite saker köpte jag ändå :P Sen vädret var ju inte att leka med heller, iaf inte på ditvägen. Snörök så in i helvete, ett tag vart jag tom lite rädd. Jag såg verkligen ingenting, inte bilen framför, inte kanterna ingenting.. Livsfarligt. Men de va mkt bättre på vägen hem tack och lov.
Vi avslutade med Mediamarkt, så himla kul att gå å kika därinne ;P Vi gjorde också lite reklam för Kevin så vi satte hans hemsida på alla datorer och Ipads haha ;P Smarta vi är !
Sen när vi kom hem så blev det pirates of the caribbean mys :) Superbra dom filmerna.
Fet sovmorgon idag, ja vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har inte fått böcker än så plugga blir lite svårt.. Min bil är inte heller så kul, orka åka i onödan när förardörren inte går att öppna från insidan. Vägrar klättra ut på passagerarsidan.... Blääää, vilken tråkig dag. Tänkte rida men de är nog ingen bra ide då jag fortfarande har sjukt mkt hosta. Det blir ju tusen ggr värre om jag sticker ut och rider också, även då de är perfekt väder. Synd..

Så får väll sitta och ha ångest över nyår istället. Vad fan ska vi göra !? Ska de vara så svårt att få tag på en stuga eller ett hus ? Bara 1 enda natt haha. Våra hyresvärdar blir nog inte så glada om vi kör nyårsfest hela natten i någon av våra lägenheter. Kanske blir en nykter hemmakväll?.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0