Söndag

Vilken dag det var igår, skithärlig :)
Pulka med bästa människorna i hästskobacken, avslutade med lite värmning runt en lägereld ;)
Sen på kvällen blev de party at Nisses places. Och jag och nisse gick ut med att vi har ett förhållande hahahahaha. Hur orkar vi, så jävla töntigt ;)  Sjuka är att vissa verkar tro att de är på riktigt med.

Helt okej kväll iaf, men jag snetände efter krogen och drog hem haha. Läge för en nykter helg nu tror jag, vi är för gamla för att hålla på såhär. Måste lära oss att umgås och vara sociala Nyktra! Fast de är ju bra kul att festa med ;D  Tagga för Juldan iaf, kommer bli grymt ;)

Idag har vi bara tokchillat, först i Nisses sofffa, och sen åkte vi på donken och käkade. Chillet fortsatte hemma hos Jonas sen, med lite Cod. Ja, Jag har spelat cod, och jag ägde! ;)
Nu är jag på g och ska åka till stallet, sen blir det filmmys hos Jonas igen :) Gillas, perfekt söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0