Söndag

Goddag, vilken kort dag det blev.. Konstigt när man sov till typ 3, eller sov och sov men ja nästan.
Blev ju lite party igår då. Började dagen med att kliva upp kl 8 och släppa ut hästar. Ganska segt eftersom det blev sent på Julafton, de va ju tokfest hemma i vågbro ;)
Sen bestämde vi oss för att göra oss iordning tillsammans hemma hos mig och käka lite god mat :) en FörFörfest ;) Så jag, Amanda, Jossan och Elina hängde här ett tag innan vi drog vidare till respektive fester. Vi drog ju såklart till Jonas :) Där hade vi skitkul! As always :) Partyhattar, ballonger och lysarmband ;D Vi drog till Statt i god tid tyckte vi, men ändå fick vi köa aaaaaaslänge. Inte okej, de va ju fett kallt ute :P men vi lyckades klämma oss in, va nära att vi inte kom in för det var ju typ fullt. Nästa år drar vi fan kl 9 haha.
Väl därinne flöt allt på och vi dansade och hade roligt, träffade kul folk :) Men sen blev det lite föööör mkt folk och jag blev för nykter. OCH trött haha.
Juste, kvällen som hade kunnat sluta i värsta drama, slutade ganska bra ändå. Skönt att de är lugnt, jobbigt att gå runt att vara arga på varandra helt i onödan.

Jaja, idag blev som sagt en kort dag. Mamma hämtade mig och vi åkte till stallet, sen hem till vågbro och käka lite kallops :D mumma! Filmmys hos Jonas efter det :) Men vi kollade aldrig klart på filmen för det blev för rörigt så drog på donken istället ;P Nu ska jag sova för de är upp tidigt i morgon som gäller. Om vädret inte är alltför pissigt så ska vi åka till Gävle och kolla in mellandagsrean lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0