Söndag

Den här helgen gick för fort! Men vi lyckades vara nyktra iaf :)

Igår så var det en mycket trött Kim som klev upp kl 7 för att åka och släppa ut hästar. Fick ju agera taxi på natten så skönhetssömnen fick jag hoppa över ;P
Hem och tvätta efter stallet, och sen vidare till pulkbacken ! :) Vi hade det skitmysigt och roligt, grillade ju korv och marshmallows den här gången med :) Och sen åkte vi hem och bytta till torra kläder, jag tog även en vaaaarm och skön dusch och sen åkte vi ut till flyget för att fortsätta våran lördag därute ;P Madrasser efter bil, det var en rolig syn hahaha. Amandas vurpa var ju klockrenast! Måste vi göra om när de är ljust ute så vi kan filma ;P Donken efter det, hungriga som djur va vi, sen till gth för att fixa med oljan. Efter det så slog vi oss ner i soffan hos Jonas och kollade på Småstadsliv 3 :) Fett kul, men vi va nog lite smått för slitna för att kolla på humorfilm, man orkade knappt skratta.. Så vi gav upp typ kl 23 och jag drog vidare för att se två mycket skumma och läskiga filmer. Kanske var det värt att vara nykter ändå, hade iaf en kanonlördag jag :)

Sen att jag känner mig fan bakis idag ändå är en annan femma ;P Jävla förkylning..

Nu ska det pluggas iaf, så får vi se vad som händer med kvällen :P En film är ju aldrig fel liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0