Onsdag

Pissnatt pissdag!
Ja orkar fan inte, jag satt och sökte artiklar igår till jag fan somnade sittandes, inte speciellt sent, men ändå. Jag var sjukt trött efter en natt nästan helt utan sömn. Och vad händer ? Jo jag har en precis likadan natt igen...
Jag har för mycket ångest och stress i mitt liv, ja vet inte om student är något för mig ändå? Tydligen pallar jag inte trycket, orka att jag har Alla symptom för utbrändhet  (jag såg de när jag pluggade till stresstentan) Det är fan sjukt. Enda gångerna jag över huvudtaget kan släppa stressen, de är faktiskt när jag festar. Inte bra jag vet, men då har jag nu ångest över att jag inte har råd att festa nått mer, medans mina vänner kommer göra de varje helg. Små problem som blir stora.. Blääääää, Längtar tills jag får ett liv, tills jag kan slappna av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0