Onsdag

Goddag!
Idag har de inte vart en sån bra dag, måste ju ha sånna ibland med.
Började med att kliva upp sjukt tidigt, tyckte jag iaf. Och jag mådde så jävla illa. Trodde ett tag att jag skulle spy när jag var i stallet.. Men finns de nån i världen som kan häva en kräkreflex så är det jag iaf ;) Envis!
Men ja tror inte jag skulle spy heller för när jag kom hem igen så drack jag lite vatten och sov en stund. Mådde lite bättre när jag vaknade sen.
Vet inte vad som var fel riktigt, men de är väll så. Ibland mår man illa när man vaknar. Kanske drömde att jag åt ärtsoppa? Nee, ja vet vad jag drömde ;) Eller just ja haha, den drömmen var ju efter jag kom hem från stallet. Smaskig dröm måste jag säga, ja var lite kär när jag vaknade.

Åkte till gth vid lunch iaf, och följde med mamma till coop och käkade. Ja åt inte så mkt, vilket är braaa haha. Fast jag har sagt att nu innan nyår är det bara att svulla hur mkt jag vill, och i Januari tar vi tag i träningen :D
Städat har jag gjort nu också, men inte helt klart. Ja har så ont i huvudet och är trött.. så jag tar det sista i morgon. Har ändå inget speciellt att göra. Studieböckerna har inte kommit än...

Ikväll då? ska man sola? Skulle verkligen behövas, ser mer död än levande ut nu. Och det finns inget som piffar upp så mkt som lite bränna :) Bättre än smink!
Men orkar man? haha Får se det. Faaan måste fylla i min utväxt också, får be mamma att göra de i morgon kväll. Perfekt att sitta med färgen i medans ja ser på VD för de är så spännande att jag inte märker hur jäkla mkt det svider och kliar i skallen ;) Man måste vara smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0