Onsdag

Ja jag hoppade visst över en dag hehe.
Men jag är en sliten människa som inte tål att kliva upp tidigt, och framförallt inte tål kyla haha.
Igår hade vi heldag i skolan, Again! Man är ovan asså :P Föreläsning på förmiddagen, kan inte säga att den va intressant för jag hängde inte med riktigt. Min skalle var någon annanstans, men jag lyckades anteckna på datan iaf så ska bli spännande att se vad som står där ;)
Sen på eftermiddagen hade vi pratainförfolk övningar. Ganska roligt haha, och vi fick höra intressanta berättelser :)
Seeeeeeen mina vänner väntade HELL! Promenaden från skolan ner till stationen var kall, men sen att stå stilla och vänta på tåget i 20 min, de va dööööden! Allstå skylten där de stod att de va -50,0 va inget skämt! Kändes som att någon drog rivjärn längs mina ben :S Sen kom äntligen tåget, men jag han knappt bli varm förns vi skulle kliva av i söderhamn. Och där var det inte direkt varmt heller.... Min bil har totalfryst (somvanligt) På insidan!! Alltså jag orkar inte. Och det går inte direkt att skrapa rutorna på insidan heller, eftersom rutorna är böjda. Så i 15 min fick jag stå och vänta på att de tinades upp ett litet hål jag kunde kika ut igenom. Mina hände och fötter var döda vid det laget, och jag ville bara hem och lägga mig under täcket. Men stallet först, och sen åkte jag hem till vågbro och fick hemlagade köttbullar :) Kollade på despan där också innan jag åkte hem och ramlade direkt i säng :P

Idag är jag ledig, vilket innebär städ på gth och sen vid 5 ska vi ut och hämta spån. Loveli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0