Onsdag

Godkväll antarktis...

Shit vad kallt det är ute, jag tyckte de va skapligt kallt i morse. 10- så jag klädde på mig ordentligt, men det hjälpte inte speciellt mycket haha. Va ännu kallare i Gävle, speciellt när jag skulle åka hem. Eller gååå till tåget.
Ja vi blev iaf "klara" med vår opponering haha. Shit alltså vad hemskt det kommer bli i morgon.. Vi kom ju på en massa saker som vi har missat med våran uppsats, men den är ju redan hos de som ska opponera våran haha. Jaja, hoppas vi blir godkända bara, och sen äre heeeeeelg :D

Nu är jag hemma i vågbro, har precis ätit! Guud så gott haha, mitt första mål mat sen fiberflingorna i morse. Man är ju människa igen ;P Tur de eftersom Greys börjar typ nu! Säsongsavslutning :( Alltid lika sorligt för oss tvnördar.. Vad ska jag nu roa mig med i vinter ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0