Nyårsafton!

Godmorgon! Fett tungt att kliva upp idag, trots att jag läntat heeela natten;P
Sov sjukt dåligt och drömt massa konstigt. Sista drömmen var skitläskig haha.
Men nu är jag vaken och nyduschad så ska försöka planera de närmsta timmarna så smart som möjligt ;P
Ska till stallet, till Alen och sen hem till vågbro för att lämna äcklet och hämta en madrass. Packa ska ja också göra men de går fort, badkläder, legging och skjorta. Sen äre klarrt ;)

Vi ska ju fira nyår ute i Skärså hos Frille :) Kommer bli så jävla roligt! Om inget går snett, men det är förbjudet. Vi var och storhandlade till 13 pers igår, men jävlar va vi var ekonomiska, jag är Idah är Kung handlarna.
tre rätters, snacks, och korv till natten och de blev ungefär en 100 per person. Det är billigt! :)

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0