Måndag

Goddagens! Vilken låååång dag jag har haft, och jag är inte ens hemma än :P
Började ju 9.15, nu kurs så de va intro på den först, och sen föreläsning. Jag kom med i kursen iaf hahahaha ;P
Sen efter lunch så har vi haft berättar grejs. Ganska kul faktiskt hehe, mycket praktiska saker och de gör ju att man inte somnar iaf :) Hade jag lätt gjort om de va föreläsning, dööööden va tråkigt.
Nu sitter jag och väntar på skolan. Tänker gå till tåget så sent som möjligt så jag slipper stå ute och frysa i onödan :P Förkyld är jag redan så det räcker och blir över, sjuuukt sliten. Och öm i hela kroppen, känns som jag har gjort ett monsterpass på gymmet i helgen, men jag har inte vart speciellt aktiv haha. Förutom att vi åkte pulka och gick upp för backen några gånger. Men jaja, sånt är livet :P Hoppas jag blir frisk snart, orkar inte må och se ut som ett arsel hahaha.

I morgon väntar en föreläsning på morgonen och nån övningsjox på eftermiddagen. Hoppas den är lika smidig som den vi hade idag. Läängtar till Onsdag för då är jag ledig :D Loveli med lite sovmorgon. Ganska plågsamt att kliva upp flera timmar innan man börjar kan jag säga. Det tär på livsviljan, lite drastiskt sagt ;)

Nej nu kanske de börjar bli dags att dra sig down town och hoppa på tåget :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0