Lördag

Jäklar vad veckan gick fort :P Så fort att jag glömde blogga igår haha.
Var iaf ut och red, klädde på mig så in i helvete, med mammas ridoverall å allt :P Men jag glömde skidglasögonen och det fick jag sona för, såg inte ett smack pga av snön och fick grenar i ansiktet som jag inte kunde ducka för :P Underbart :P
Åkte till gth efter ridturen iaf, och städare klart på kontoret och hjälpte mamma med lite fakturor :P Sen iväg och köpa ny skrapa till bilen, den anda är nämligen runt där man ska skrapa, alltså inte så finktionell.
Finmiddag sen, kött och sallad :D Och idol på det. Olle åkte ut som väntat, orkar inte bry mig efter andreas åkte ut haha ;P Men faktiskt så kommer Jay att vinna, han kan ju sjunga Allt!

I morse så åkte jag och släpte ut hästarna, gaaaanska segt att kliva upp tidigt på en lördag men jag är ju van.
Men när jag kom hem så gjorde jag en tabbe haha. Jag la mig på sängen med enzo och kollade på tv, så somnade jag! inte bra inte bra. Blir så sjukt seg när jag sover för länge, hade vart piggare om jag bara fortsatt att vara vaken efter stallet ;P men men, jag är ju uppe nu iaf och ska väll göra något av min dag kanske. Vet inte hur den kommer sluta, men sånt som visar sig :)

Justa ja, Kollade på Bumbibjörnarna innan jag somnade haha. Alltså jag dog ja åt de Gramse sa.

Bernard du kanske borde sluta upp med trollformler när du har så dåligt minne. 
Om det regnade grymlingar ute skulle du glömma att gå in!

hahahahaha oskön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0