Julafton!

Ja nu är julaftonen här, som vi längtat! Kanske inte, jag tycker mest julen betyder stress ja. Men julklappar hit och dit, och fattig som man är på studiebidrag. Samtidigt som det är mysigt att träffa släkten :) Men ska bli skönt när julen är över, jag är mer sugen på juldagen ;) OM jag pallar med den vill säga, fan va jag mår dåligt asså.

Bakade ju knäck så det stog  härliga till igår. Till jätte sent och sen var jag skittrött men kunde inte sova. En av anledningarna var att min kära älskade hund har skällt, fnyst och morrat precis heeeela jävla natten. Han håller fortfarande på? Va är problemet ? Spökar de här heller för jag är ganska övertygad om det inte låter en massa som han kan skälla på.. Fett jobbigt iaf, inte läge att vakna förbannad på självaste julafton haha.
Men fick ett trevligt samtal inatt iaf :)

Nu ska ja väll vakna till, så mammsen kan hämta mig så Julaftonen kan starta ;P



Det är något extra Juligt med coca cola lastbilar tycker jag! :)

God Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0