Fredag

Nu är fredagen här! Helg på riktigt :P
Igår så gick våran opponering kanske inte skitbra ;P Men vi hade ju inte väntat oss att få så bra kritik heller, vi va ju fan inte ens klara ;P men men..
Missade också Vampire Diaries eftersom vi bakade pepparkakor istället. Brända som tusan blev dom. Men de är ju gott de med ;P Ska måla på dom idag med klasyr. Vi har ju gjort många smilegubbar. Men ja tycker min mercafront blev snyggast ;)

Jaja, idag är jag dyngförkyld! Det började lite smått igår men idag, uscha haha. Har inte sovit nått vidare heller. Så jag väntar in febern haha. Kevin hade ju lite feber igår så ja tror vi åkt på samma förkylning allihopa.
Meeeen, trots det så ska jag åka och "jobba" nu hehe. Städa på gth ;P Jag är ju som sagt proffs städare ;)
Sen blir det stallet och ikväll får vi se vad som händer. Antagligen inte de ja planerat in från början så jag får väll göra som de flesta andra och se på när Jay spöar Minnah. Inget illa mot Minnah, hon är bra. Men Jay är bättre faktiskt. Sen så kan jag inte sluta att hoppas att de ska ta in Erik så han får göra ett famträdande också ;) De vore ju höjdpunkten på dagen de, omg vad han är kung !

Nämen nu ska jag dra mig. Och hörrni! Hur fan känns det med en helt vit helg då? Känns nästan som ett slöseri av helgen haha. what else to do liksom ? Men tror inte de är många som ska ut ändå, så vi kanske inte missar något.


Nä en vit helg, ska det vara nått de ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0