Fredag

Goddagens, igår blev de inget bloggande eftersom blogg.se var.... Stört ? haha
Ja men ingen gråter väll över det :P Var sjukt trött igår iaf efter en heldag i skolan. Dock var det roligt :) Nästan som lite bounding med lekar å teater :) Våran var ju skitbra hahaha. Stackar Jöhnny! Men jag smet lite tidiager så jag han med 4 tåget :) Tog stallet direkt jag kom hem, och sen handlade jag lite med mamma. Är bra att vi båda tycker de är tråkigt att åka och handla ensamma. Sen hem och värma lite mat, kolla på vampire diaries, ut med Enzo och sen direkt i säng. Upp tidigt idag igen, iväg på nån lektion om samtalsteknik. Jag fattade nada haha, helt bortkommen. Så de va ju synd då att jag inte kunde stanna kvar hela lektionen, de hade jag nog behövt. Men jag måste gå så jag han med tåget eftersom jag ska besikta bilen idag. Jippi, den går ju säkert rätt igenom.....

Jajaaaaa, vad ska man göra ikväll då tro? Är det något annat bra på tv nu när de inte är nå Idol eller Cirkus Möller? Ja har ingen aning ja. Min veckorytm är förstörd :P Men jag har ju en hel del filmer att roa mig med i brist på annat. Kanske också att man skulle unna sig nått gott? Har ju trots allt vart ganska duktig nu i två veckor :) Inge chips eller nått, och framförallt inge sprit! Men hakan är kvar, tyvär haha. Den envisa jäveln vägrar ju att försvinna. Den väntar väll på att pattarna eller röven ska gå först, gentleman som den är. (Y)





men it can only get better ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0