Vågbro

Ja idag efter stallet så åkte jag till vågbro och kollade vad som hände här och passade på att sola lite. Känns inte som en rolig ide att slänga av sig kläderna i parken i stan, så då äre bra att man har föräldrar med hus ;P
Vid lunch så åkte vi iväg och käkade och handlade lite. Har laddat upp för fredagsmys nu, coke Zero ;D Är ju Smallville ikväll, I love dom nya avsnitten, tänk att ha superkrafter, fan va ball ja hade vart då ;)

Ligger på soffan nu iaf, kollar på Bones :) Nelly är här någonstans med och Kevin är och skjutsar folk. Amandan ska ju iväg på 18årfest ikväll den lyckosten. Yes fest abstinensen börjar komma smygandes, i morgon är det Lördag och jag ska inte uuuuuuut :O haha. Men bara en vecka kvar till Karlskoga nu, på onsdag far vi :)

Ajuste, mina kläder som jag beställde i förrgår har kommit också. Fick sms om de idag, men jag hämtade inte ut dom ;P Ja var inställd på att de skulle komma först på måndag, så jag hämtar dom då istället så jag får något att se fram emot ;) Man får inte vara dum inte. Ja ska ju ändå inte använda dom kläderna i helgen eftersom ja bara ska rida och softa i stort sett :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0