Tröööött

Ja fy tusan, man är inte van att kliva upp tidig e ;P
Även att ja tror ja håller på att bli sjuk eller nått. Kunde knappt sova inatt ju, kändes som ja hade typ brainfreeze hela tiden, även hela dagen idag. Inte speciellt snorig eller så, men de kanske är något på g. Kul va :P

Ägnade nästan hela dagen på gth iaf, städade och satte in massa papper i pärmar. Duktig ja är ;)
Åkte sen till stallet och kollade benen på stumpan. Hon var ju svälld igår, på båda frambenen, insidan av senorna. Eller svälld och svälld, det såg ut som att hennes blodådror var uppsvällda, inte hela benen liksom.
Googlade lite, och det stog en massa skit där som vanligt. Man blir ju skiträdd, 8-12 månaders läkningstid eller hovböld ?? haha..
Men när jag kom till stallet så var det helt borta så de va ju skönt :) Hon var nog lite överansträngd just igår bara ;P

Nu sitter jag i vågbro iaf, i storsoffan. Är hundvakt då mamma och Stefan är i sthlm med Nelly. Dom kommer hem inatt så ja ska väll sitta här tills ja inte pallar med, är så sjukt trött. Har redan somnat en gång hehe. Men ja vill sova inatt istället så försöker hålla mig vaken med lite PS. Och nu ögongodis. Av en slump så hittade jag en wild nånting kanal som visar nått som heter Shark Men just nu. Och gissa vem som är med!  Paul Walker :D nice ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är i PS nu då :D

2010-08-27 @ 10:53:52
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0