Torsdag

Bättre sent än aldrig.
Har ju hängt på gth idag igen, laddat lite film och städad resten.

Åkte sen och red lite. På båda pållarna så man är ganska slut nu :P
Började med Lussi, och jag funderar starkt om hon börjar se dåligt :( Hon skyggar för väldigt mkt saker, och de känns inte som att de bara är överskottsenergi som spökar eftersom hon gick för nån dag sen bara. Hon brukar kunna vara extra sprättig om hon stått länge, men då snackar vi veckor haha. (ja vet ja är sämsta hästägaren ever) Men nu har ja ju ridit på bra i sommar. Men får se om hon e lika dryg på lördag också, inte skitroligt att springa i högre hastigheter när man vet att hon bara kan lägga på en tvärnit hursomhelst..
Och Gubben kändes inge fräsch alls idag, iaf inte i början. Kan vara för att jag red Lussi före iofs, jämfört med henne så känns han oren fast han inte ens är det haha. Men de gick bajs att galoppera, fick till en fattning och några steg. De andra gångerna ruskade han på huvet bara, typ som innan de blir bus av, men de kom inget mer så han kanske inte ville galopperna bara, vem vet :P
Masserade och stretchade efteråt iaf, och sen kvällade jag hästarna inne. Dom kändes trötta så jag går ner med dom i morgonbitti istället. Får jag kliva upp tidigt också för en gångs skull, Jäääjjjj ! ;)

Blir en film nu, och sängen. Snaaaaark


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför rider inte carina ?

2010-08-05 @ 23:37:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0