Torsdag

Godmorgon. Trött som jag vet inte vad.....
Men de är väll läge att börja kliva upp tidigt, på måndag drar ju skolan igång :P
Första gången jag såg vakna med The voice på mkt länge idag också. Kollade man ju jämt på när man bodde i Gävle, innan skolan liksom. Men sen jag flyttade hem så åker jag ju till tåget innan progammet ens börjar så :P Alldeles för tidigt med andra ord.
Men idag fick jag iaf se Jacob i klackskor haha, det gjorde min morgon ;P

Nu ska jag klä på mig och åka till gth. Hann inte städa klart igår så ska göra klart det nu..

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jaha men dåså, då går jag väl dit och kollar då ;)

2010-08-26 @ 12:15:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0