Tisdag

Ja idag har man typ inte fått ett skit gjort. Var och käkade lunch på coop bara, sen till gth med datan och ladda lite. Fel film blev de också haha. Jaa, sen har ja nätshoppat lite, eller ja har inte besällt än för ja kan inte bestämma mig riktigt. Men i morgon ska jag bestämma mig, har kollat läget idag bara ;P

Ligger på soffan nu med mina härliga magsmärtor, Just love this days... Inte speciellt trött så lyssnar lite på musik och taggar för Karlskoga höhö ;) Lite väl tidigt för de kanske men en annan ska ju vara nykter tills dess så de är de enda ja har att se fram emot i stort sett. Till helgen ska man ju vara tonåringsvakt, alltså nykter ifall man behövs nått som schaufför mm :P Men ja, min lever är glad iaf ;)

JAG är däremot ganska nöjd att jag fick på mig mina "gamla" jeans idag! :D ja har ju typ vuxit ur alla ( tack varje sprit och chips ) men jag trängde på mig dom ;D Kanske kanske är det den extra ridningen som ger resultat, eller så har jag blivit starkare så jag lyckades töja ut jeansen med händerna :P Nee, glädjeseriemördare, ja håller på att bli fit ;) höhö

Dags att sova snart kanske, om de ens är möjligt med magontet, men ska ju upp och städa i morgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0